onsdag 25 mars 2009

lyssna på radion

Det står mycket still här i rutan. reflektionerna haglar inte. men det är ljust. ute. längre.
Jag har en snabbare men tråkigare väg att cykla nu. tråkig fast jag såg barn hitta en plånbok en dag och blev påkörd en annan. Barnen påminde om en flock måsar som flaxade och skrek, som de gör när det finns mat. ute. Påkörd blev jag så sakta att jag trodde det var en inbromsning. Jag har inte bråttom och trodde vi hade kontakt bilen och jag.
Det kanske händer mer, men fin är den inte. vägen. Ska jag påminna mig om något som att åka hela vägen till svågertorp för att leta tyg jag ska isolera mig och sy teckningar i påsk...på lördag? Tråkigt ont. Nej inspirationen sviker. Jag behöver något. en coach.

Ett lyssnetips om man orkar apropå en teaterupplevelse. (30-dagarsarkivet eller om det blir en repris). Här kom nyanserna som jag missade så okänsligt där och då, nämnt några veckor tillbaka. tidigare i bloggen.

Med livet som inspiration - om Belarus Free Theater och kulturlivet i Europas sista diktatur

Det blir mycket p1 nu. men det är inte dåligt. det är bra!


Se här, Bulltofta rekreationsområde!














Huula hoop huligans
från illustrerad studie i djurs beteende -2005

Inga kommentarer: