lördag 27 juni 2009

dokumenterade utflykter

En omtalad fördel med Malmö är närheten till Danmark. Vi kan ta tåget, efter jobbet, försöka slappna av i örat så vi förstår vad vi säger. och komma hem lagom innan tolv så Lördan inte blir helt bortkastad. Vi kan göra det här i Malmö, det ger ett bonus i livskvalitén. Det finns trevliga människor däröver bron.











Med en inte bortödslad Lördag ska jag ta mig till svågertorp och skaffa nya tyger till väskprojektets andra fas. andra tyger. kan bli hur spännande som helst, fast det är tråkigt och jag skulle avsluta. effektivitet och struktur ska det bli. Det lockar efterssom jag vill vara en effektiv och strukturerad människa som inte dras med den här känslan av att slarva igenom allt.

Jag fastnar istället i den här känslan av att man slösar bort nåt och faller in i ett melankoliskt tillstånd och tappar den där tråden....
Posted by Picasa

Inga kommentarer: