onsdag 10 juni 2009

hej konsument

Systrarna och systradöttrarna på besök har skippat naturupplevelserna och gått på shoppingtur hela dagen. Jaja det regnar, nästan.....

Jag har väl inte varit upp till mitten sedan augusi 2006, känns som igår. kan vänta två tre år till.
Stora tröttheten kom per post, jag fick ett smärre utbrott värdigt en äkta lillasyster. För mycket tjat, -kom och ät, kom och ät kom och ät!
Man är inte van det här surret som faktiskt varken har början eller slut, och byte av ämne mitt i en mening, varken sammanhang eller relevans. Jag fattar, det är för att det inte ska bli tyst.
Men jag var trött för att jag har faktiskt inte haft en planeringsbefriad stund sedan påsk. typ.
Det är helt okej att systrarna och systradöttrarna hellre shoppar än kollar grönskan. Nästa gång kan dom kanske stanna längre och då har säkert Malmö vuxit till sig så det finns ännu mer att titta på. Om tio år eller så.
Jag är mycket glad över besök. Maja- det är DUMT att åka bort, till mig, och tjata om vad jobbigt det måste vara att ni kommer. Sjukt dumt.
Mina favvogäster skulle helt enkelt skita i all hänsyn och bara ta för sig.
Inte diska inte betala nåt inte köpa presenter. bara lämna lägenheten lite skitigare än innan.




Posted by Picasa

1 kommentar:

systerdottra sa...

HAHAHAH! Gulligt inlägg moster! (Maja tipsade!) Nä nu tar det kanske inte 10 år till nästa gång ,iaf jag, kommer. Lovar att skita ner mer o tjatra mindre =D

Puss puss lilla moster.

(tycker du/ni kan komma upp tidigare än 2-3 år).