onsdag 29 april 2009

Jag skulle hellre göra en hammock

En aning överdimensionerad. Inte för att det behövs någon. Mer för att det är ett fint namn på en konstruktion där flera kan sitta och gunga tillsammans. Jag skulle vilja tänka ut hur det ska göras för att få ett juste uttryck. Sedan skulle jag väl helst stå helt ensam i en verkstad och jobba, annars får jag spel och ursäktar mig och skäms. Det är svårt att förklara vad och varför om man nu råkar befinna sig i samma lokal som någon som undrar över sånt ovidkommande. I färdigt skick kan man peka och säga - ser du! (skillnaden)
Det skulle ligga en air av "bekymmersfritt" över den, med dynor i vit skai och insidan på taket i ljust himmelsblått.
såhär blottat naket

såklart en storm kan iscensättas vid något tillfälle.

självklart utan skalenlig ritning. Det är ett stunt.
Jag blir lite ledsen när jag tänker på det.
För hur av blir det.
.................................................................................................................................................


Ja, alltså. Var jag på Art after work igår och ville berätta att den var bra? jomen det får jag inte till! Hur svårt kan det vara att beskriva något som är bra? Bilderna ligger på at_rostrum-bloggen, de blev inte heller särskilt beskrivande det där.

..........................................................................................
mådde fint & nu är det stängt!
Det enda jag sa var att jag skulle hämta en blankett.
korsa kungsgatan. sticka in handen i skatteförvaltningen. gå hem igen.
skulle gått på en minut.
men då sov jag redan. vaknade ut&in med blossande kinder och kunde med näppe ta mig in i ipren-necessären.
nu säger jag inte blankett nåt mer.

Inga kommentarer: