tisdag 28 april 2009

Mamma säger diskbråck

Hon har aldrig varit något orakel så jag säger nej det tror jag inte.

Den som har ont i ländryggen, det är jag, ska träna, det har jag gjort nu. sitter här med träningsvärk i magen, en tekopp med ingefärsavkok och pepparmynteblad mer för den hesa halsen, och tror det ska bli fröjdefullt smärtfritt ganska snart.
Jag har länge menat att p1 talar direkt till mig. Jag brukar lyssna efter de där orden som fattas en ibland. Det fattas många ord nu. ge mig för guds skull något annat för "möjligheter".
Jag lyssnar på radion de säger det är viktigt att lyssna, lyssna, en gång till, uppdateras, viktigt, panik, lyssna, uppdrag, händelse, förtroende. budskap. kommunikation (svinsmitta)

Inget problem med formuleringarna för den här mannen.
Kanske slapp man ontiryggen om formuleringarna rann till i tid. kroppshållningen sjunker här vid datorn.

Inga kommentarer: