torsdag 9 april 2009

pjåska helgdagar




Här har vi nu tre meter påsk och 5 dagars disciplin
Kan bli hursomhelst
skit, jättedåligt eller inget särskilt.
eller blir det bra?
gudnä, det kan man ju inte veta i förväg. Vart fan har jag den skalenliga ritningen?
En krämig glass tänker jag på.
Coop är bannlyst ikväll, jag röker upp cigaretterna så ska vi undersöka sånt som disciplin sen.
Vi leker blogga med picasa här. det blev fel och sjukt irriterande. Inget fel på picasa men en backknapp hade funkat fint.
och samvetet är bra, tack!
en timmes rödrosigt pinnande på mjukt underlag på krokiga stigar räcker hela...två dagar tippar jag. ååh måtte, måtte jag få träningsvärk!! så räcker det längre.
Vad skulle jag säga..glass?? nej.
vägarna är plogade och pausen är väl slut här?
Vad var det jag tänkte -det ska göra ont i linjerna
ja jag tvivlar men försöka är det inget fel på.
och under tiden kommer lösningarna på sju andra oskrymmande projekt som brev på påskposten
fast det blir aldrig så där galet kul med små mjuka projekt.
ska det vara tråkigt? i onödan?
Posted by Picasa

Inga kommentarer: